Doorgaan naar inhoud

Klachtenregeling - Wij staan voor je klaar!

Bij DutchXXL doen we er alles aan om ervoor te zorgen dat je tevreden bent met je aankoop. We begrijpen dat het soms voor kan komen dat je niet helemaal tevreden bent, en we willen je helpen om dit snel en op een eerlijke manier op te lossen.

Wat te doen als je een klacht hebt?

We moedigen je aan om contact met ons op te nemen als je een klacht hebt over onze producten of service. Wij staan voor je klaar om samen naar een passende oplossing te zoeken. Het proces is eenvoudig:

  1. Neem contact met ons op
    Stuur ons een bericht via info@dutchxxl.nl met een korte uitleg over je klacht. Vergeet niet je bestelnummer erbij te vermelden, zodat we je sneller kunnen helpen.
  2. Onze reactie
    We streven ernaar om binnen 2 werkdagen te reageren op je klacht. We nemen je klacht serieus en zullen ons uiterste best doen om een oplossing te bieden die voor jou werkt.
  3. Oplossing en herstel
    Afhankelijk van de aard van de klacht, bieden we een passende oplossing aan. Dit kan variëren van een vervangend product, een terugbetaling of een andere vorm van compensatie. We zullen altijd in goed overleg met jou streven naar een bevredigende oplossing.

Mochten we er samen niet uitkomen…

Als je klacht niet naar tevredenheid wordt opgelost, zijn er alternatieve manieren om je geschil op te lossen:

  • Bemiddeling via WebwinkelKeur
    Je kunt je geschil aanmelden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. WebwinkelKeur biedt een onafhankelijke bemiddelingsservice die kan helpen om tot een oplossing te komen.
  • Europees ODR-platform
    Als je woonachtig bent in de EU, kun je ook gebruikmaken van het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr en stelt consumenten in staat om hun klacht aan te melden wanneer deze nog niet elders in behandeling is.

Betrokkenheid en klanttevredenheid

Bij DutchXXL vinden we het belangrijk dat jij als klant een positieve ervaring hebt. Wij zijn er om je te ondersteunen en te zorgen dat je niet alleen tevreden bent met je aankoop, maar ook met onze service.

Heb je vragen of wil je iets bespreken? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We kijken ernaar uit om je te helpen!